Wiemy, co gramy

Newsletter

Newsletter - okładka

Zapisując się do newelettera kina muza, zyskujesz stałą zniżkę na seanse repertuarowe i jesteś z nami w kontakcie!

Odbierz imienną kartę newsletterową w kasie kina muza od 1 września 2022!

Pytania i odpowiedzi

Gdzie mogę zapisać się do newslettera Kina Muza?
Bezpośrednio w formularzu na naszej stronie internetowej :)
www.kinomuza.pl/newsletter   

Jaka jest cena biletu newsletterowego?
Bilet newsletterowy w cenniku Kina Muza upoważnia do zniżki -6 zł brutto od ceny biletu normalnego.

Gdzie mogę odebrać swoją newsletterową kartę imienną?
Po zapisaniu się do bazy newsletterowej na stronie www.kinomuza.pl/newsletter oraz kliknięciu linku aktywacyjnego w mailowej wiadomości powitalnej, kartę imienną trzeba odebrać i zarejestrować bezpośrednio w kasie Kina Muza.Kartę należy okazywać każdorazowo przy chęci zakupu biletu newsletterowego stacjonarnie w kinie.

Czy istnieje możliwość wysłania karty na podany przeze mnie adres zamieszkania?
Niestety nie – kartę newsletterową można zarejestrować i odebrać tylko i wyłącznie stacjonarnie w kasie Kina Muza.

Od kiedy mogę zacząć korzystać z przysługującej mi zniżki?
Zaraz po zarejestrowaniu imiennej karty w kasie Kina Muza, można z niej korzystać – zarówno przy transakcjach w kasie, jak i online.

Czy zniżka obowiązuje na wszystkie seanse kina?
Zniżka dotyczy wszystkich seansów regularnego repertuaru Kina Muza (standardowe pokazy filmów premierowych w tygodniowym kalendarium). Nie dotyczy wydarzeń specjalnych i festiwali filmowych, na które cennik biletów może być określony inaczej przez organizatorów. Zniżka nie dotyczy również seansów w ramach Przyzwoicie Tanich Czwartków – wtedy wszystkie bilety mają niższą cenę 12 zł (bez konieczności podawania numeru karty).

Czy mogę kupować bilety ze zniżką newsletterową online?
Nareszcie tak, tak, tak! :) Przy zakupie należy wybrać wariant "bilet newsletterowy", a następnie podać numer odebranej w kasie imiennej karty newsletterowej i indywidualny kod pin znajdujący się na rewersie karty pod zdrapką.

Czy mogę kupować bilety ze zniżką newsletterową w biletomacie?
Tak! W biletomacie wybierz wariant "bilet newsletterowy" i zeskanuj kod znajdujący się na rewersie imiennej karty newsletterowej.

Czy mogę pożyczyć swoją kartę newsletterową osobie trzeciej lub kupić na nią więcej niż jeden bilet?
Karta jest imienna (przypisana do konkretnego imienia i nazwiska oraz adresu mailowego) i może być wykorzystywana tylko i wyłącznie przez właściciela/właścicielkę. Obsługa kina może odmówić przyznania zniżki, jeśli karta zostanie udzielona osobie trzeciej. Karta newsletterowa upoważnia do zakupu jednego biletu na dany seans. Nie ma możliwości kupienia na jedną kartę większej ilości biletów.

Zapisałem/am się do bazy newsletterowej na stronie kina, jednak nie otrzymałem/am żadnego potwierdzenia mailowego. Co mam zrobić?
Na samym początku sprawdź w swojej poczcie folder ze SPAMem – zdarza się, że nasze maile aktywacyjne tam wpadają. :) Jeśli nie ma tam wiadomości od nas, to zawsze możesz spróbować zapisać się ponownie. W przypadku większych problemów zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami: muza@kinomuza.pl.

Jak często będę otrzymywał newslettery od Kina Muza na swój adres mailowy?
Nie będziemy Cię spamować! :) Newsletter Kina Muza wysyłany jest raz w tygodniu (zwykle w czwartki). Znajdziesz w nim informacje o naszych najnowszych premierach oraz wydarzeniach Kina Muza w nadchodzących tygodniach. Wysyłamy newslettery częściej niż raz w tygodniu tylko w wyjątkowych sytuacjach – jeśli pilnie musimy Cię o czymś poinformować.

Czy mogę zrezygnować z otrzymywania Waszych newsletterów, a zachować kartę uprawniającą do otrzymywania zniżki biletowej?
Nie ma takiej możliwości – lista osób, które wypiszą się z bazy będzie weryfikowana przez naszą obsługę i ich karty zniżkowe zostaną automatycznie anulowane. Numer karty przestanie działać i zniżka nie będzie już wtedy naliczana przy zakupie biletu stacjonarnie oraz online.

Jak mogę wypisać się z bazy newsletterowej?
Będzie nam bardzo przykro, jeśli zdecydujesz się nas opuścić. :( Decyzję o zrezygnowaniu z bycia w naszej bazie newsletterowej możesz jednak podjąć w każdej chwili. W każdym wysyłanym przez nas newsletterze (na samym dole) jest opcja „WYPISZ SIĘ”. Po jej kliknięciu, automatycznie zrezygnujesz z bycia z nami w kontakcie i z udziału w naszym programie zniżkowym.

Co w przypadku zagubienia lub zniszczenia karty?
Zgodnie z regulaminem imiennych kart newsletterowych Estrada Poznańska nie ponosi odpowiedzialności za kartę zgubioną lub uszkodzoną przez użytkownika/czkę. Nie ma możliwości wydania duplikatu karty o tym samym numerze. W przypadku zgubienia lub zniszczenia karty, trzeba zapisać się ponownie do bazy newsletterowej Kina Muza (wykorzystując nowy adres mailowy) i założyć nową kartę imienną w kasie kina. W razie dodatkowych pytań, można kontaktować się z naszą obsługą pod adresem mailowym: muza@kinomuza.pl.

Co dzieje się z moimi danymi osobowymi?
Twoje dane osobowe są przetwarzane przez zespół Kina Muza i Estrady Poznańskiej. Nie udostępniamy ich żadnym obcym podmiotom. Wykorzystujemy je tylko i wyłącznie do bycia z Tobą w kontakcie i przesyłania naszych newsletterów. Nad bezpieczeństwem Twoich danych czuwa współpracujący z nami na co dzień Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Jeśli masz dodatkowe pytania, możesz się z nim skontaktować pod adresem iod@estrada.poznan.pl.