Fateful Findings | NAJLEPSZE Z NAJGORSZYCH – Kino Muza
Wiemy, co gramy

Fateful Findings | NAJLEPSZE Z NAJGORSZYCH

Fateful Findings | NAJLEPSZE Z NAJGORSZYCH - okładka
reż. Neil Breen
USA
2012
100’
Fateful Findings | NAJLEPSZE Z NAJGORSZYCH - okładka

„Fatefu Findings” to dzieło, które nie przejmuje się żadnymi regułami kina. Opowiada historię Dylana, geniusza komputerowego, który po poważnym wypadku samochodowym odkrywa, że jego życie jest jednym wielkim kłamstwem. Zdradzony przez rząd, zrozpaczony, a zarazem przepełniony nadnaturalnym talentem do hakowania absolutnie wszystkiego i to bez włączania komputera, Dylan wpada w paranoję, prowadząc nas przez serię wciągających, ale zupełnie nielogicznych wydarzeń. Bohater próbuje wyjść z opresji, zdobyć miłość swojego życia, a przy tym walczyć z wieloma, zupełnie niepowiązanymi wątkami. To film pełen dziwnych zwrotów akcji, niskobudżetowych efektów specjalnych i scen, które nie pozwalają oderwać wzroku od ekranu ani na sekundę. To nie kino, to doświadczenie – dziwne, niezręczne i absolutnie hipnotyzujące. Wszystko w tym filmie jest tak nieudolne, że staje się wciągające w sposób, który tylko Neil Breen potrafi osiągnąć.

Neil Breen, reżyser, scenarzysta i aktor w jednym, to prawdziwy geniusz niezależnego kina klasy B, który tworzy filmy tak osobliwe, że granica między wizjonerstwem a przypadkiem przestaje istnieć. „Fateful Findings” to przykład jego wyjątkowego talentu do przełamywania granic złego kina i jednocześnie ich celebracji. Styl Breena przypomina eksperyment, w którym żadne konwencje filmowe nie obowiązują, emocje bohaterów są losowe a dialogi brzmią jak wymyślone przez kogoś, kto nigdy nie słyszał ludzkiej rozmowy. Gra aktorska, choć pełna entuzjazmu, jest absolutnie niezręczna, a montaż przypomina bardziej przypadkowe wybory niż zaplanowaną wizję artystyczną. Breen – z niezachwianą wiarą w swój geniusz – tworzy filmy, które nie tyle aspirują do bycia kinem, co stają się czymś bardziej dziwacznym i niewytłumaczalnym.

„Fateful Findings” to film, który sprawia, że redefiniujesz swoje pojęcie kina. Każda scena jest arcydziełem i staje się zaskakująco wciągającą podróżą w świat absurdalnego kina, gdzie jedyną granicą jest wyobraźnia Breena i jego przekonanie, że wszystko jest możliwe. A przynajmniej w jego głowie.

Kadry

Jeszcze dziś

mężczyzna na moście z książką w ręku. 16:45 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 Szpiedzy Agent wywiadu, kiedy na jego ukochaną żonę, Kathryn padają oskarżenia o zdradę. George musi wybrać, czy być lojalnym wobec małżonki czy kraju.
Ranny mężczyzna w towarzystwie zakonnicy. 17:00 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 Fenicki układ Nowy film Wesa Andersona realizowany na podstawie scenariusza, który napisał ze swoim wieloletnim współpracownikiem Romanem Coppolą. Historia pewnej rodziny i jej biznesu.
Matka opiekująca się synem. 17:30 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 Mizerykordia Opowiadając o stracie i pożądaniu, ceniony reżyser tworzy wyjątkowe połączenie kryminału i czarnej komedii, które przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom francuskiego kina.
Ojciec i syn w tradycyjnych strojach społeczności argentyńskiej. 18:30 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 Gaucho Gaucho Reżyserzy przenoszą nas do dzikich krajobrazów północno-zachodniej Argentyny, gdzie zagłębiamy się w życie gauchos, ludzi, którzy żyją z dala od współczesnego świata.
Ranny mężczyzna w towarzystwie zakonnicy. 19:00 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 Fenicki układ Nowy film Wesa Andersona realizowany na podstawie scenariusza, który napisał ze swoim wieloletnim współpracownikiem Romanem Coppolą. Historia pewnej rodziny i jej biznesu.
mężczyzna na moście z książką w ręku. 19:30 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 Szpiedzy Agent wywiadu, kiedy na jego ukochaną żonę, Kathryn padają oskarżenia o zdradę. George musi wybrać, czy być lojalnym wobec małżonki czy kraju.
Kadr z pustkowia, para siedzi przy ognisku późną porą. 20:15 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 Shambhala Pełne subtelności doświadczenie wykraczające poza szablonowe schematy narracyjne.
Zbliżenie na młodą osobę na ulicy. 21:00 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 To ja, Agnes Agnes pochodzi z Indonezji, jest trans kobieta i ułożyła sobie nowe życie w Holandii. Dni spędza na grze w badmintona z przyjaciółmi z queerowej społeczności oraz prowadzeniu do...
Rozmowa kobiety z synem. 21:15 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 Ukryty motyw Wciągający, mroczny thriller, który trzyma w napięciu do ostatniej minuty. To gęsta od emocji opowieść o pragnieniu zemsty silniejszym niż sprawiedliwość.
Gramy!
Gaucho Gaucho
reż. Michael Dweck, Gregory Kershaw
nazwa cel żywotność

PHPSESSID,
PHPSESSID,
XSRF-TOKEN,
themosis_session

niezbędne do działania strony sesja

cmplz_banner-status, cmplz_consented_services, cmplz_functional, cmplz_marketing, cmplz_policy_id, cmplz_preferences, cmplz_statistics

zarządzanie plikami cookies 365 dni
nazwa cel żywotność
_ga Oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji i kampanii, a także śledzi wykorzystanie witryny. 2 lata
_gid Przechowuje informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej 24 godziny
_gat_gtag Służy do rozróżniania użytkowników. 2 lata
nazwa cel żywotność
_fbp Służy do śledzenia użytkowników. 3 miesiące