Chora na siebie – Kino Muza
Wiemy, co gramy
Sick of Myself

Chora na siebie

Młoda dziewczyna przed stołem z dużą ilością tabletek, łyka jedną z nich.
reż. Kristoffer Borgli
Norwegia
2022
97’
Plakat przedstawia zabandażowaną na twarzy bohaterkę filmu w szpitalnej piżamie, na górze tytuł filmu i informacje.

Ostra satyra na świat, gdzie największą wartością jest bycie zauważonym.

Na pierwszy rzut oka Signe (w tej roli wschodząca gwiazda skandynawskiego kina Kristine Kujath Thorp) i Thomas wydają się być idealną parą. Młodzi, inteligentni, z szerokimi horyzontami oraz niebanalnym gustem. Pozory jednak mylą, bo ich relacja, zamiast wzajemnego wsparcia, oparta jest w dużej mierze na niezdrowej rywalizacji, a kwestią do rozstrzygnięcia pozostaje jedynie to, które z nich ma większe ego.

Kiedy mężczyzna, będący aspirującym artystą, odnosi niespodziewany sukces, równowaga w związku zostaje zachwiana. Signe nie może pogodzić się z faktem, że światła reflektorów skupione są teraz wyłącznie na jej partnerze. Zdesperowana, celowo nadużywa niebezpiecznych farmaceutyków, co błyskawicznie odbija się nie tylko na jej zdrowiu, ale i wyglądzie. Czym jednak jest odrobina (?) cierpienia w porównaniu ze współczuciem oraz uwagą, które znowu może w pełni na sobie skupiać?

Fabularny debiut norweskiego reżysera Kristoffera Borgli okazał się jedną z największych rewelacji ostatniego festiwalu filmowego w Cannes. Ta przezabawna tragikomedia to do bólu prawdziwa opowieść o tym, jak daleko jesteśmy w stanie posunąć się, by zostać dostrzeżonym. Historia szczególnie aktualna w dobie ekspansji mediów społecznościowych.

Głos prasy

Prześmieszny! Ostry niczym brzytwa portret najgorszej osoby na świecie
The Playlist
Pełna zabawnych złośliwości mała filmowa uczta
Hollywood Reporter
Prześmiewczy skecz na temat dzisiejszego społeczeństwa, mediów i ofiar-celebrytów
Deadline
Reżyser przekonuje w tym filmie, że całe społeczeństwo powinno uważnie spojrzeć w lustro
Screen International

Zwiastun

Nagrody
Cannes Film Festival 2022
Nagroda dla reżysera
Valladolid International Film Festival 2022
Najlepszy film

Jeszcze dziś

Ranny mężczyzna w towarzystwie zakonnicy. 19:00 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 Fenicki układ Nowy film Wesa Andersona realizowany na podstawie scenariusza, który napisał ze swoim wieloletnim współpracownikiem Romanem Coppolą. Historia pewnej rodziny i jej biznesu.
mężczyzna na moście z książką w ręku. 19:30 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 Szpiedzy Agent wywiadu, kiedy na jego ukochaną żonę, Kathryn padają oskarżenia o zdradę. George musi wybrać, czy być lojalnym wobec małżonki czy kraju.
Ranny mężczyzna w towarzystwie zakonnicy. 20:45 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 Fenicki układ Nowy film Wesa Andersona realizowany na podstawie scenariusza, który napisał ze swoim wieloletnim współpracownikiem Romanem Coppolą. Historia pewnej rodziny i jej biznesu.
Matka opiekująca się synem. 21:00 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 Mizerykordia Opowiadając o stracie i pożądaniu, ceniony reżyser tworzy wyjątkowe połączenie kryminału i czarnej komedii, które przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom francuskiego kina.
Rozmowa kobiety z synem. 21:15 SALA 1 Otwiera się w nowym oknie - Bilety24 Ukryty motyw Wciągający, mroczny thriller, który trzyma w napięciu do ostatniej minuty. To gęsta od emocji opowieść o pragnieniu zemsty silniejszym niż sprawiedliwość.
Gramy!
Ukryty motyw
reż. Gustav Möller
nazwa cel żywotność

PHPSESSID,
PHPSESSID,
XSRF-TOKEN,
themosis_session

niezbędne do działania strony sesja

cmplz_banner-status, cmplz_consented_services, cmplz_functional, cmplz_marketing, cmplz_policy_id, cmplz_preferences, cmplz_statistics

zarządzanie plikami cookies 365 dni
nazwa cel żywotność
_ga Oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji i kampanii, a także śledzi wykorzystanie witryny. 2 lata
_gid Przechowuje informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej 24 godziny
_gat_gtag Służy do rozróżniania użytkowników. 2 lata
nazwa cel żywotność
_fbp Służy do śledzenia użytkowników. 3 miesiące