badanie focusowe publiczności Kina Muza – Kino Muza
Wiemy, co gramy
Drogie Osoby Odwiedzające Kino Muza

badanie focusowe publiczności Kina Muza

27.03.2024
Grafika przedstawiająca informacje o badaniu publiczności Kina Muza.

Drogie Widzki, Drodzy Widzowie, Drogie Osoby Odwiedzające Kino Muza,

Chcemy Was lepiej poznać, żeby tworzyć dla Was najlepsze kino! Zapraszamy Was do wzięcia udziału w badaniu focusowym publiczności Kina Muza

Badanie przeprowadzą: dr. Marta Skowrońska UAM i dr Bogumiła Mateja UAM.

W podziękowaniu za udział w badaniu osoby uczestniczące otrzymają kartę podarunkową do Kina Muza wartości 100 zł.

Zgłaszajcie się do nas wypełniająca ankietę dostępną pod linkiem lub QR Codem:

https://forms.office.com

Kod QR do zapisu na badania focusowe.

nazwa cel żywotność

PHPSESSID,
PHPSESSID,
XSRF-TOKEN,
themosis_session

niezbędne do działania strony sesja

cmplz_banner-status, cmplz_consented_services, cmplz_functional, cmplz_marketing, cmplz_policy_id, cmplz_preferences, cmplz_statistics

zarządzanie plikami cookies 365 dni
nazwa cel żywotność
_ga Oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji i kampanii, a także śledzi wykorzystanie witryny. 2 lata
_gid Przechowuje informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej 24 godziny
_gat_gtag Służy do rozróżniania użytkowników. 2 lata
nazwa cel żywotność
_fbp Służy do śledzenia użytkowników. 3 miesiące